كريمي:قهرماني تنها به داشتن ستاره‌ نيست

 كريمي:قهرماني تنها به داشتن ستاره‌ نيست




 

 


كريمي:قهرماني تنها به داشتن ستاره‌ نيست


تاریخ : یکشنبه ،
24 مرداد 1389

علي کريمي گفت:رييس باشگاه استيل آذين بايد مديرعاملي را بياورد تا بتواند ضعف‌هاي اين تيم را برطرف کند و بداند قهرمان شدن در ليگ فقط با داشتن يکسري بازيکن حرفه‌اي توانمند ميسر نمي‌شود.


به گزارش ايسنا، علي کريمي پس از بازي تيم فوتبال استيل آذين مقابل استقلال که در نهايت با نتيجه تساوي تمام شد، اظهار کرد: بازي خوبي بود و هر دو تيم در هر دو نيمه فرصت‌هاي گلزني خوبي داشتند. استيل آذين مي‌توانست برنده اين بازي باشد، اما متاسفانه با گلي که در دقيقه 90 به ثمر رسيد کار به تساوي کشيده شد.

وي درباره رضايتش از بازي در خط دفاع اين تيم گفت: فکر مي‌کنم در پست دفاع آخر عملکرد خوبي دارم. از بازي در اين پست مشکل نداشته و تابع تصميمات سرمربي تيم هستم. من وظيفه دارم هر تصميمي که سرمربي مي‌گيرد را انجام دهم.

بازیکن استیل آذین درباره گل اول استقلال گفت: ما قدر موقعيت‌هايمان را ندانستيم چرا که در مدت زيادي از بازي سوار بر کار بوديم، اما در کجاي دنيا منطق مي‌گويد وقتي يک دروازه‌بان روي زمين افتاده داور دستور ادامه بازي را بدهد؟!

کريمي درباره درگيري او و برخي از بازيکنان استيل آذين با بازيکنان استقلال در اين مسابقه، گفت: اين تنش‌ها و دعواها در فوتبال طبيعي است و پيش مي‌آيد که پس از بازي هم تمام مي‌شود، چيز زياد مهمي نيست.

کريمي که از شرايط مديريتي در باشگاه استيل آذين انتقاد کرده بود پيرامون اظهاراتش گفت: حتما يک چيزي هست که اين حرفها را زدم. ما بايد توجه داشته باشيم که قهرمان شدن فقط به داشتن بازيکنان توانمند و حرفه‌اي متعدد نيست. يک تيم بايد يکسري امکانات و شرايطي برايش فراهم باشد تا موفق شود و متاسفانه ما تا حالا آنها را نداشتيم.

کريمي که از توضيح شفاف پيرامون مشکلات باشگاه استيل آذين خودداري مي‌کرد، خطاب به حسين هدايتي، مالک باشگاه ،گفت:‌ اميدوارم رييس باشگاه هر چه سريعتر فکري کند تا مشکلات اين تيم برطرف شود. من با اسم اشخاص کاري ندارم اما بايد يکي را بياورد تا او فضايي فراهم کند تا ما بتوانيم با تلاش زياد اين تيم را قهرمان ليگ کنيم.

وي خاطرنشان کرد: فعلا در رتبه‌هاي بالايي جدول قرار داريم و مي‌توانيم بهتر هم باشيم. اين تيم براي قهرماني بسته شده است اما بايد بداند به دست آوردن اين مهم چندان آسان نيست. اکنون مي‌بينيد تيمي چون سپاهان با آن سابقه و مديريت خوبي که دارد هنوز در ليگ موفق نبوده است. ما براي رسيدن به موفقيت بايد تلاش زيادي داشته باشيم. طبيعي است که با هزينه‌هايي که رييس باشگاه انجام داده استيل آذين بايد يکي از مدعيان ليگ امسال باشد.

وي گفت: اگر از اين تيم قهرماني مي‌خواهيد بايد مديرعاملي در آن کار کند که بتواند ضعف‌ها را برطرف کند. به طور مثال ما نبايد با اجبار و زور و با وعده کيک و سانديس دادن تماشاچياني را براي تشويق تيم به استاديوم بياوريم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل